НИУ ЛАИН
(4 Рейтинг | 4 Обзор)
Тбилиси, Ул. А. Бочоришвили, Корп. 8
Тел: 260 59 59,   260 58 58
Идентификационный номер: 400013926
Add to favourites
Обзор
Отзывы клиентов
(4)
1 Рейтинг От 5
5
0
4
0
3
0
2
0
1
4
Личный отзыв
იმისათვის, რომ შეძლოთ რეიტინგის მინიჭება და შეფასების დაწერა საჭიროა შეხვიდეთ სისტემაში.
Maka Mchedlishvili
03.03.2022
ასეთი ცუდი, უყურადღებო და არაადეკვატური მეორე არ არსებობს. ორშაბათიდან განათება და ლიგტია გათიშული, დავალიანება აქვთ დეკემბრიდან და არ იხდიან. ვრეკავთ და კი გადავცემ, კი გადარიცხავენ , კი ვეტყვიო , იპერატორს ვესაუბრებით და არავის ნომერს არ იძლევა , ხან თავი სტკივა მენეჯმენტს და ბუღალტერიას ხან კორონა, ხან წნევა. მეთქი კაი ჩემი ნომერი მიეცი და დარეკოს ამიხსნას რატომ დავდივართ 10 სართული ფეხით და ამის უფლებაც არ მაქვს რომ გამოკეთდება დარეკავენო. არაპროფესიონალები!
Larisa Samchkuashvili
27.09.2021
უცუდესი მომსახურება აქვთ, ოღონდ ნუ გაარემონტებენ ლიფტს, და ჩაწყდეს თუნდაც; ფულის ინკასაციაში, გაიხარე, ყოჩაღები არიან. 10დღეა ლიფტის ნაწილი ვერ უყიდიათ, რათა გაგვირემონტონ, ჯერ ძლივს დადიოდა ლიფტი, ახლა სულ გაჩერდა, ისე ჩაწყვეტას გაჩერება ჯობია.. ცხელი ხაზი კი გპასუხობს, მაგრამ მხოლოდ ასე: გადავცემ..ასჯერ ვთხოვე ოპერატორს, - მობილურის ნომერი მომეცი-მეთქი, უშუალოდ ვისაც ეხება, მენეჯერია თუ ვინც არის პასუხისმგებელი, მისი ნომერი მინდა-მეთქი, პასუხი ასეთია: უფლება არა გვაქვს, ნომერი მოგცეთო, მე თავად გადავცემ, რაც გინდათო. ვერ გავიგე, რატოა გასაიდუმლოებულია მენეჯმენტის ან მმართველი კონტინგენტის ტელეფონი, - ძალიან საეჭვო ამბავს გავს. არვის არ ვურჩევ მათთან საქმის დაჭერას!
Mzia Gelbakhiani
27.09.2020
ასეთი უპასუხისმგებლო დამოკიდებულება მომხმარებლების მიმართ. არათუ მინახავს, არც მსმენია. ორი წელია ვურეკავთ, კარები არ იღება სართულზე, ერთხელაც არ მოსულან
773
25.05.2020
ლიფტში გაიჭედა ადამიანი, ოპერატორმა ბრიგადა გამოსულიაო, 2 სთ-ის შემდეგ: გადათხრილია ქუჩები და ვერ აგნებენო, რა ადგილას გაიჭედნენ? სად არიან ამ მომენტისთვის?---ოპერატორის პასუხი:მოვლენ! მიუხედავად თხოვნისა, მოეცა ბრიგადის მობ ნომერი, რომ თავად დავლაპარაკებოდით და მესწავლებინა რა გზით მოსულიყვნენ მარტივად, უარი მივიღე, ადამიანი კინაღამ მოკვდა ლიფტში, არაადექვატური ოპერატორები ყავთ, ტექ. პერსონალთან არ დაგაკავშირებენ (უფლება არ გვაქვსო) ლიფტი ხმაურობს, რაღაც ჭირს, ვინმე ტექ.განყოფ. დამაკავშირეთ-თქო და ოპერატორის პასუხი: თუ გაიჭედება ვინმე ან ხურდას თუ ყლაპავს მაშინ გამოუშვებთ ბრიგადასო, ლიფტის გეგმიური სერვისის (ან გაფრთხილების, რომ რამე ჭირს და თანხაა საჭირო შესაკეთებლად) იმედი ნუ გექნებათ, ვერც ლიფტიორს ნახავთ ვერასდროს (თუ შემთხვევით ხურდის გატანისას არ წააწყდით) რატომ აქვს აკრაძალული ტექ.განყოფილებასთან დაკავშირება ამ კომპანიას გაუგებარია, ასეთი იდიოტური წესებით ხომ მომხმარებლებს კარგავს...